انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی کودکان

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یک نیاز تبدیل شده و مطابق نتایج تحقیقات انجام شده در یادگیری یک زبان خارجی در سنین کودکی چه از لحاظ پیشرفت در یادگیری مهارت ها و چه از لحاظ شکل گیری لهجه نزدیک تر به افرادی که انگلیسی را به عنوان زبان مادری صحبت می کنند نتایج بهتری حاصل شده است. در این مقاله قصد داریم مجموعه کتابی را معرفی کنیم که کودکان زبان آموز می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی از آن بهره ببرند.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که مجموعه کتاب های نسبتا زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در جهان به چاپ رسیده اند و در مقاله حاضر به معرفی یکی از این مجموعه کتاب ها خواهیم پرداخت که یکی از بهترین های این مجموعه ها نیز تلقی می شود.

مجموعه ای که قصد داریم آن را معرفی کنیم مجموعه Super Minds نام دارد که نسخه دیجیتال آن از وب سایت زبان امید قابل دانلود می باشد. این مجموعه کتاب ها در 7 سطح منتشر شده اند که هر سطح به نسبت سطح بعد از خود از دشواری کمتری برخوردار است. اولین سطح این مجموعه سطح Starter است (کتاب Super Minds Starter) که در واقع یک سطح مقدماتی است. بعد از این کتاب 6 سطح اصلی به ترتیب از سطح های 1 تا 6 وجود دارند. بنابراین سطح Starter ساده ترین سطح و سطح 6 مشکل ترین سطح در این مجموعه کتاب ها هستند.

هر یک از 7 کتاب مجموعه Super Minds از 9 درس تشکیل شده اند و هر درس نیز برای تقویت دانش زبانی کودک به هر 4 مهارت اصلی (Listening, Speaking, Reading, Writing) می پردازد که این یکی از نقاط قوت این کتاب ها است. علاوه بر این، در هر درس قسمت هایی به یادگیری واژگان انگلیسی و دستور زبان یا همان گرامر نیز اختصاص داده شده اند. این نکته هم قابل ذکر است که هر درس به موضوع مشخصی اختصاص دارد و آموزش های ارائه شده در هر درس نیز در راستای موضوع آن درس است. به عنوان مثال در کتاب Super Minds 2 – دانلود کتاب Super Minds 2 – موضوع درس اول My day (ترجمه: روز من) است و محتوای این درس در خصوص کارهایی است که یک شخص در طول روز انجام می دهد، به عنوان مثال کارهایی مثل صبحانه خوردن، مسواک زدن، مدرسه رفتن، نهار خوردن…

در خصوص استفاده از این مجموعه کتاب ها پیشنهاد می شود از یک استاد زبان کمک گرفته شود. زمانی که یک درس را به اتمام می رسانید بهتر است بدون اینکه از راهنمایی کمک بگیرید به کتاب کار (Workbook) مراجعه کنید و تمرینات مربوط به آن درس را در کتاب کار انجام دهید. به این صورت اگر در بخشی از مطالب درس ضعف داشته باشید می توانید در حین انجام تمرینات متوجه آن شوید، این تمرینات محک خوبی برای ارزیابی دانش زبان آموز از مباحث کتاب هستند. همچنین استادی که با کودک شما کار می کند یک کتاب داستان متناسب با سطح شما هم معرفی می کند که نیاز است کم کم آن رو مطالعه کنید، در انتهای کتاب داستان نیز تمریناتی وجود دارد که پس از اتمام داستان نیاز است به آنها پاسخ دهید.

در پایان همانطور که بیان شد مجموعه کتاب های Super Minds برای کودکانی مناسب هستند که از قبل علاوه بر حروف الفبای زبان انگلیسی، تعداد کمی از واژگان پایه ای زبان انگلیسی را هم یاد گرفته باشند؛ در صورتی کودکی داشته باشید که نیاز باشد از حروف الفبای زبان انگلیسی یادگیری را شروع کند پیشنهاد می کنیم از مجموعه Super Safari شروع نمایید. پس از اتمام یادگیری مباحث کتاب های Super Safari می توانید با همین کتاب های Super Minds یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف