انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

بهترین ترفندهای آموزش انگلیسی به کودک در منزل

برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل باید از روش های خلاقانه استفاده کرد. استفاده از ترفندهای یادگیری ضمنی برای آموزش زبان انگلیسی، به ویژه در سنین کودکی، نتایج معجزه آسایی به همراه خواهد داشت.

البته آشنایی با فنون تدریس ویژه کودکان نیز اهمیت بالایی دارد، که معمولا مدرسین این حوزه در آموزشگاه های معتبر کلان شهرها بر این موضوع تسلط کافی دارند. پس اگر موسسه زبانی را می شناسید که با به کارگیری خلاقیت و روش های سرگرم کننده، به کودک شما زبان انگلیسی را می آموزند، حتما به آن مراجعه کنید. اگر ساکن کلان شهرهایی مانند مشهد هستید، با یک پرس و جوی ساده بهترین کلاس زبان کودکان مشهد را پیدا خواهید کرد.

استفاده از روش های سرگرم کننده برای آموزش انگلیسی به کودکان

تفریح ​​تفریح ​​تفریح! این یکی از مواردی است که برای بچه ها اهمیت زیادی دارد. کودکان نباید احساس کنند در حال آموزش هستند. آموزش انگلیسی به کودک در منزل باید با روش های سرگرم کننده انجام شود. برای این کار می توانید از ویدیوها و فلش کارت های تعاملی جذاب برای کودکان استفاده کنید. برخی از مربیان معتقد هستند که کودکان از طریق بازی، بهتر یاد می گیرند.

بازی، بهترین روش یادگیری ضمنی زبان به کودک

بازی، بهترین روش یادگیری ضمنی زبان به کودک

استفاده از بازی، راهی عالی برای جذابیت بخشیدن به مطالب آموزشی است. از طریق انجام بازی، روحیه رقابتی در کودکان تقویت می شود. این کار باعث خواهد شد آنها برای برنده شدن در بازی بیشتر تلاش کنند. به این ترتیب، راحت تر یاد می گیرند. برای آموزش سعی کرده از بازی هایی استفاده کنید که نکات زیر در آنها رعایت شوند:

  • بازی هایی که مهارت های شنیداری را تقویت کند.
  • بازی هایی که در آن ها تحرک وجود داشته باشد.
  • بازی هایی که حافظه کودکان را تقویت کنند.

به کارگیری روش های خلاقانه برای آموزش انگلیسی به کودک

انجام کارهای مشابه و تکراری در کلاس برای کودکان خسته کننده خواهد بود. به این ترتیب، انگیزه آن ها کاهش پیدا می کند. همه چیز را مدام تغییر دهید. تغییر روش تمرینات و نوع آزمون ها کودکان را مشتاق تر می کند. برای ایجاد تنوع هنگام آموزش انگلیسی به کودک در منزل می توانید از کتاب های درسی، آموزش از طریق رایانه، وب سایت های آموزشی، بازی و فیلم استفاده کنید.

افزودن کارهای هنری به روند آموزش زبان کودکان

کودکان عاشق ساختن چیزهای رنگارنگ و هیجان انگیز در کلاس هستند؛ به قول پابلو پیکاسو “هر کودک یک هنرمند است.” از این کیفیت ذاتی در کودکان استفاده کنید و از هنر برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل کمک بگیرید. مطمئناً هنگام استفاده از هنر می توانید در مورد چیزهای واضح مانند رنگ ها و شکل ها صحبت کنید؛ اما پروژه های خلاقانه پتانسیل بسیار بیشتری دارند.

هنرهای کاربردی در آموزش زبان انگلیسی به کودک

  • سنت های فرهنگی: از کودکان بخواهید یک پروژه هنری بر اساس سنت های فرهنگی مختلف بسازند. سپس در مورد فرهنگ موردنظر با آن ها صحبت کنید.
  • کلاژ: پروژه های هنری راهی فوق العاده برای صحبت درباره حروف اضافه انگلیسی هستند. ساخت کلاژ، ساده و آسان است. همانطور که دانش ‌آموزانتان در حال انجام این کار هستند، به آن ‌ها دستورالعمل ‌هایی بدهید که با استفاده از حروف اضافه، آیتم ‌های مختلف را در کنار هم قرار دهند. فراموش نکنید که پس از هر فعالیت هنری به هر فرد فرصتی بدهید تا در مورد آثار هنری تکمیل شده خود صحبت کند.
  • آشپزی: هنر آشپزی را فراموش نکنید. وقتی در کلاس درس غذا درست می‌کنید، این فرصت را دارید که درباره هر پنج حواس با کودکان صحبت کنید.

هر اندازه حواس مختلف کودکان را در فرآیند آموزش دخیل کنید، آن ها بهتر یاد می گیرند. همانطور که به دانش‌ آموزان خود آموزش می‌دهید، درباره موضوعات گرامر نیز با آن ها صحبت کنید.

تحرک را به کلاس زبان انگلیسی کودک اضافه کنید.

اگر چیزی وجود داشته باشد که بچه ها بیشتر از سرگرمی دوست داشته باشند، آن تحرک و فعالیت است. بسیاری از متخصصین کودکان اعتقاد دارند که کودکان از طریق حرکت یاد می گیرند. علاوه بر این، مشارکت کل بدن در یادگیری زبان، یک روش آموزشی مفید است.

هرچه زبان آموزان بیشتر حرکت کنند، بهتر و سریعتر مطالبی را که شما تدریس می کنید، درک کرده و راحت تر می توانند اطلاعات را حفظ کنند. برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل می‌توانید از آیتم‌ های ساده ‌ای مثل فلش کارت‌ ها استفاده کنید.  

بازی دنیای کوچک برای آموزش انگلیسی به کودکان

سعی کنید مجسمه ‌های حیوانات را که در یک کتاب یا داستانی که در کلاس خوانده اید، جمع‌آوری کنید و به کودکان اجازه دهید داستان را با استفاده از شکل ‌ها بازگو کنند. می توانید یک داستان ساده طراحی کنید و برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل از آن بهره بگیرید.

کیف های اسرارآمیز

 با قرار دادن وسایل در کیسه، حس لامسه دانش آموزان خود را هدف قرار دهید. سپس از آنها بخواهید بدون نگاه کردن به داخل کیسه ها و تنها با لمس کردن، آنچه دارند را توصیف کنند.

به کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی فشار نیاورید!

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام آموزش انگلیسی به کودک در منزل به خاطر بسپارید، این است که به آنها فشار نیاورید. فراموش نکنید که کودکان نسبت به بزرگسالان، برخی از جنبه های زبان های خارجی را ساده تر یاد می گیرند. بنابراین مهم نیست که در کلاس چه کاری انجام می دهید، آنها در حال حاضر در مسیر تسلط به زبان انگلیسی هستند.

نکات مهم برای جلوگیری از خستگی کودکان در یادگیری زبان

نکات مهم برای جلوگیری از خستگی کودکان در یادگیری زبان

تمامی خطاهای آن ها را در لحظه گوشزد نکنید. روی چیزهایی که اخیرا آموزش داده اید، تمرکز کرده و از طریق آنها اشتباهات را تصحیح کنید. اما اگر هنوز درباره یک نکته گرامری حرف نزده اید، آن را رها کنید. دانش‌آموزان شما مجبور نیستند تمامی موارد آموزشی را در یک زمان یاد بگیرند.

  • اگر کودکان از یک لغت به اشتباه استفاده کردند، بدون این که مستقیم به آن اشاره کنید، آن لغت را به کار ببرید. ذهن آنها به سرعت متوجه تفاوت خواهد شد و کودک پس از شنیدن کلمه مناسب، از آن استفاده خواهد کرد.
  • به همه چیز نمره ندهید. گاهی اوقات کافی است فقط با دانش آموزان خود به بررسی پاسخ های صحیح بپردازید یا از آنها بخواهید درباره پاسخ های خود با هم صحبت کنند. لازم نیست به هر فعالیت آن ها با خودکار قرمز نمره بدهید.

حرف آخر، سرگرمی؛ راز آموزش انگلیسی به کودک در منزل

روش تدریس انگلیسی به کودکان با توجه به روحیات و اقتضای سنی آن ها، با بزرگسالان متفاوت است. کودک باید در حین تفریح و سرگرمی آموزش ببیند. از بهترین ترفندهای آموزش انگلیسی به کودک در منزل می توان به طراحی بازی های سرگرم کننده، خلاقانه و پرتحرک اشاره کرد. به این ترتیب، کودکان نسبت به آموزش زبان انگلیسی اشتیاق بیشتری پیدا می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف