انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی در آکادمی فلارایز

یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز یکی از مهارت­های بسیار مهم در برقراری ارتباط با دنیای خارج است. با توجه به اهمیت روز­افزون زبان انگلیسی بهتر است از همین الان برنامه دقیقی را برای یادگیری آن داشته باشید. برای شرکت در کلاس­های زبان انگلیسی در ابتدا از شما آزمون تعیین سطح به صورت حضوری و یا آنلاین گرفته می­شود و متناسب با سطح دانشی که از زبان انگلیسی دارید در کلاس زبان ثبت نام می­شوید. در ادامه در مورد اهمیت­های یادگیری زبان انگلیسی و آزمون تعیین سطح صحبت خواهد شد.

یادگیری زبان انگلیسی

انگلیسی زبان علم، رایانه، دیپلماسی و بین­المللی است. بسیاری از کشورها یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه درسی دانش­آموزان خود قرار داده­اند و به کودکان از سنین پایین برای یادگیری زبان انگلیسی آموزش می­دهند. اما ارزش واقعی یادگیری زبان انگلیسی در چیست؟ اگر به دنبال کار جدیدی هستید و یا قصد سفر به دنیا را دارید، دانستن زبان انگلیسی می­تواند به پیشرفت شخصی شما در زندگی و در حرفه­ای که دارید کمک شایانی داشته باشد.

با این حال آیا می دانید چرا یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم و ارزشمند است؟

9 دلیل اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی:

  1. انگلیسی زبان ارتباطات بین­المللی است.
  2. زبان رسمی 53 کشور است و توسط 400000000 نفر در سراسر جهان صحبت می­شود.
  3. رایج­ترین زبان دوم در جهان است.
  4. اگر می­خواهید با شخصی از کشور دیگری صحبت کنید پس احتمال اینکه هر دو برای انجام این کار به زبان انگلیسی صحبت کنید وجود دارد.
  5. انگلیسی زبان تجارت است و تقریبا به یک ضرورت تبدیل شده است تا افراد در صورت ورود به یک نیروی کار جهانی به زبان انگلیسی صحبت کنند.
  6. دانستن زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به دنیای سرگرمی را می­دهد. بسیاری از فیلم­ها، کتاب­ها و موسیقی­های برتر جهان به زبان انگلیسی تولید و منتشر می­شوند.
  7. انگلیسی زبان اینترنت است. یادگیری زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به میلیاردها صفحه اطلاعاتی، پایگاه­ها و مقالات علمی در فضای اینترنت را می­دهد.

انتخاب دوره مناسب آموزش زبان انگلیسی

اگر قصد شرکت در کلاس­های آموزش زبان انگلیسی را دارید، تمامی آموزشگاه­های معتبر سطح کشور در ابتدا از شما آزمون تعیین سطح می­گیرند و متناسب با هدف، سطح دانش از زبان انگلیسی و مدت زمان مدنظر برای یادگیری زبان، دوره مناسب آموزش زبان انگلیسی را برای شما تعیین می­کنند. البته قبل از ورود و شرکت در آزمون تعیین سطح بهتر است از اعتبار آموزشگاه مدنظر و کیفیت برگزاری کلاس­ها اطمینان حاصل کنید.

انتخاب صحیح و با دقت برای آموزش زبان انگلیسی زبان­آموزان از نکات بسیار مهمی است که باید در نظر گرفت. اگر در انتخاب دوره مناسب آموزش زبان انگلیسی دقت کافی نشود یقینا شما از اهداف خود دور شده و زمان و هزینه بیشتری را باید صرف کنید.

بسیاری از زبان­آموزان با توجه به اهداف خود برای یادگیری زبان انگلیسی بازه زمانی مشخصی را در نظر گرفته­اند. تنها دوره مناسبی که می­توان برای این دسته از زبان­آموزان معرفی کرد، دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی فلارایز است به طوری­که به راحتی می­توانید در منزل و بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی در جلسات آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید.

اهمیت تعیین سطح برای شروع یادگیری زبان انگلیسی

تعیین سطح زبان انگلیسی به شما کمک می­کند تا متناسب با سن، میزان دانش شما از زبان انگلیسی و مدت زمان مورد نیازتان برای یادگیری زبان انگلیسی، در کلاسی مناسب با سطحتان ثبت­نام شوید. امروزه با توجه به اهمیت تعیین سطح زبان، تمامی موسسات آموزشی معتبر برای ورود و ثبت­نام زبان­آموز از آزمون تعیین سطح استفاده می­کنند تا در مشخص­شدن جایگاه دانش زبان­آموز به هنگام سطح­بندی با دقت عمل کرده باشند و زبان­آموز را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در نقطه­ای مناسب قرار دهند.

ویژگی های یک تعیین سطح مناسب

آزمون تعیین سطح در واقع به نقاط ضعف و قوت شما در زبان انگلیسی اشاره می­کند تا بتوانید از سطح دانش زبان انگلیسی خود بهتر آگاه شوید. در واقع آزمون تعیین سطح مناسب، یک آزمون استاندارد برای سنجش میزان دانش شما از زبان انگلیسی است که به صورت کتبی، شفاهی و اینترنتی برگزار می­شود. سوالات آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی از مبتدی شروع شده و به سمت سوالات دشوار با قواعد گرامری و واژگان پیشرفته می­روند. بر اساس این سوالات و میزان پاسخگویی زبان­آموزان، سطح زبان انگلیسی آن­ها مشخص می­شود.

تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی در آکادمی فلارایز

سوالات آزمون تعیین سطح در آکادمی آنلاین آموزش زبان‌های خارجی فلارایز متناسب با استانداردهای جهانی توسط مجرب­ترین اساتید کشور طراحی و تنظیم می­شوند تا سطح دقیق زبان­آموز به طور کامل در مهارت­های Listening، Reading، Speaking و Writing مشخص شود. تعیین سطح زبان انگلیسی در آکادمی فلارایز به صورت آنلاین برگزار شده و چهار مهارت زبان­آموز به صورت کاملا دقیق و مطابق با سطح استاندارد جهانی سنجیده می­شود. یکی از ویژگی­های تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی در آکادمی فلارایز این است که زبان­آموز می­تواند در منزل و بدون هیچ استرسی به راحتی به سوالات پاسخ دهد. این یکی از بهترین ویژگی­های تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی است که نمره اعلام­شده برای سطح زبان انگلیسی زبان­آموز به صورت کاملا دقیق مشخص می­شود در حالی­که محیط و جایگاه زبان­آموز به هنگام تعیین سطح حضوری در آموزشگاه به صورت کتبی یا شفاهی، باعث می­شود که اکثر زبان­آموزان دچار استرس شده و در پاسخگویی به سوالات به خوبی عمل نکنند. علاوه بر این موضوع، تعیین سطح آنلاین باعث صرفه­جویی در زمان می­شود و زبان­آموز می­تواند در کوتاه­ترین زمان ممکن در منزل از نمره دقیق سطح زبان انگلیسی خود آگاه شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف