انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

بهترین راه‌های تقویت لیسنینگ + تقویت لیسنینگ در کوتاه‌ترین زمان

روش‌های مختلفی وجود دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها قابلیت تقویت لیسنینگ را دارید. تماشای بهترین انیمه‌ها را نیز می‌توان یکی از مهم‌ترین این روش‌ها دانست. همان‌طور که می‌دانید لیسنینگ یا گوش‌دادن در زبان انگلیسی بحثی بسیار مهم است. شما با گوش ‌دادن قابلیت فهم و درک مطالب مختلف را دارید.

در صورتی ‌که به‌درستی نتوانید مطالب ذکر شده را گوش کنید، بسیاری از مهارت‌های انگلیسی را نمی‌توانید فرابگیرید. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی به ‌دنبال تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی خود هستند. روش‌های گوناگونی برای این کار وجود دارد.

هر کدام از این روش مزایا و معایب خود را داشته و به‌گونه‌ای به شما کمک می‌کنند. بهترین روش تماشای انواع فیلم و سریال زبان‌اصلی است. همراه ما باشید تا در ادامه مزایای این روش و نحوه انجام آن را باهم بررسی کنیم.

بهترین روش‌های تقویت Listening زبان انگلیسی

باید گفت که لیسنینگ بهترین و مهم‌ترین مهارت در زبان انگلیسی است. در واقع شما باید ابتدا شنوایی و درک خود از جملات را بیش‌‌تر کنید و سپس سراغ مهارت‌های دیگر مانند سخنگویی و مطالعه این زبان بروید. روش‌های مختلفی وجود دارند که به شما در تقویت این مهارت کمک می‌کنند. انواع این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • گوش ‌دادن فایل‌های صوتی موجود در کتاب‌های آموزشی حاوی صحبت‌های مختلف
  • گوش‌ دادن به صحبت دبیر زبان انگلیسی و مکالمه افراد با یک‌‌دیگر
  • مشاهده بهترین انیمه، فیلم و سریال به‌شکل انگلیسی‌زبان و با زیرنویس فارسی

چه روشی کوتاه‌ترین راهکار برای تقویت لیسنینگ است؟

در بخش قبلی روش‌های مختلفی را برای تقویت لیسنینگ باهم بررسی کردیم. نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد به‌دنبال کوتاه‌ترین روش برای یادگیری این مهارت هستند. کوتاه‌ترین روشی که میان راه‌‌کارهای بالا وجود دارد، مشاهده بهترین انیمه و فیلم است.

همان‌طور که گفته شد، شما باید انیمیشن‌های مختلف را به زبان انگلیسی دانلود کرده و آن‌ها را به‌ شکل خام مشاهده کنید. یعنی از دوبله استفاده نکنید. ابتدا این فیلم‌ها را با کمک زیرنویس فارسی مشاهده کنید؛ پس‌از مدتی زیرنویس را به انگلیسی تغییر داده و در انتها نیز زیرنویس را به‌ طور کلی بردارید.

مزایای تماشای انیمیشن برای تقویت لیسنینگ

شاید با خودتان فکر کنید که تماشای بهترین انیمه جهت تقویت لیسنینگ راه‌حل مناسبی نباشد. در پاسخ باید گفت که این کار پر از مزیت بوده و نسبت به دیگر روش‌ها راحت‌تر نیز هست. مهم‌ترین مزایای استفاده از این روش شامل موارد زیر هستند:

  • بسیار راحت و سریع تنها با تماشای فیلم و انیمه
  • آموزش انواع تلفظ‌ها در کشورهای مختلف مانند انگلستان، آمریکا و کانادا نسبت به کشور سازنده فیلم
  • آموزش انواع اصطلاحات رایج در زبان محاوره‌ای و اصطلاحات تخصصی در فیلم‌های حرفه‌ای
  • کمک به افزایش دایره لغات عمومی و قابل‌استفاده در جامعه انگلیسی‌زبان

بهترین مرجع دانلود انیمه‌های باکیفیت

تا این قسمت از مطلب موارد مختلفی را دررابطه‌با تماشای بهترین انیمه جهت تقویت زبان انگلیسی بررسی کردیم. نکته مهمی که وجود دارد این است که چگونه فیلم‌ها و انیمیشن‌های زبان‌اصلی را از اینترنت دانلود کنیم؟ باید گفت وب‌سایت‌های مختلفی برای این کار وجود دارند.

برای دانلود انیمه می‌توانید به وب‌سایتهای مختلف مراجعه کرده و به آرشیوی کامل از جدیدترین فیلم‌ها دسترسی داشته باشید.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی در بخش لیسنینگ، تماشای بهترین انیمه و فیلم‌های انگلیسی است. صنعت فیلم پیشرفت زیادی کرده و درزمینه‌های گوناگون تنوعی عالی وجود دارد. شما می‌توانید انواع فیلم‌های انگلیسی‌زبان را دانلود کرده و با مشاهده آن‌ها زبان خود را تقویت کنید.

این کار مزایایی عالی برای شما خواهد داشت. از مهم‌ترین این مزایا باید به مواردی همچون یادگیری اصطلاحات رایج در جامعه اشاره کرد. برای دانلود این فیلم‌ها می‌توانید به وب‌سایت ناب مووی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف