انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

پژوهش‌های حوزه مهاجرت ایرانیان در سال 2022 نشان می‌دهد که سال گذشته میلادی، ایرانیان پس از روس‌ها و اوکراینی‌ها، بیشترین مجوز اقامت در ترکیه را دریافت کرده‌اند. در سال 2022، 6.5 درصد مهاجران این کشور را ایرانیان تشکیل داده‌اند. همچنین بسیاری از ایرانیان برای مسافرت نیز ترکیه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند و همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افراد در پی آموزشگاه خوب برای آموزش ترکی استانبولی باشند.

 

 

در این مقاله تصمیم داریم 5 مورد از بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی را معرفی کنیم و در نهایت یک روش حرفه‌ای و عالی برای یادگیری و آموزش ترکی استانبولی پیشنهاد دهیم. در صورتی که شما هم قصد مهاجرت به ترکیه را دارید یا می‌خواهید مسافرت طولانی‌مدتی به این کشور داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که چند دقیقه زمان بگذارید و تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

1. مکتب‌خونه؛ مرکزی آنلاین برای آموزش ترکی استانبولی در تمامی سطوح

در حال حاضر بسیاری از افراد، آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین را به آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی ترجیح می‌دهند؛ زیرا در روش آنلاین هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارند و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند به یادگیری زبان بپردازند.

مجموعه مکتب‌خونه، یک وب‌سایت آموزشی است که به صورت تخصصی در زمینه آموزش ترکی استانبولی فعالیت می‌کند و سطوح گوناگونی از زبان ترکی (از حروف الفبا گرفته تا آموزش مکالمه حرفه‌ای) را پوشش می‌دهد. مزیت این دوره‌های آموزشی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن‌هاست. با شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانید زبان ترکی استانبولی را به بهترین شکل فرابگیرید.

2. آموزشگاه مرحبا تهران؛ آموزشگاه زبان ترکی استانبولی کودکان و بزرگسالان

موسسه مرحبا تهران، یکی از آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی است که کلاس‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند و افراد از سراسر ایران و جهان می‌توانند در دوره‌های آموزشی این مجموعه شرکت کنند و الفبای زبان، تلفظ حروف، لغات، خواندن و مکالمه ترکی را به بهترین شکل بیاموزند.

 

 

در صورتی که قصد دارید از آزمون تومر شرکت کنید و جهت تحصیل و کار به ترکیه مهاجرت کنید، موسسه مرحبا تهران با استفاده از انواع کتاب آموزشی، شما را به صورت حرفه‌ای برای شرکت در این آزمون آماده می‌کند. در صورتی که دنبال آموزشگاه زبان ترکی استانبولی برای کودکان هستید، موسسه مرحبا تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های ساکن تهران محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این مجموعه برای افرادی که به یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی خصوصی علاقه‌مند هستند، دوره‌های خصوصی حرفه‌ای برگزار کرده است تا افراد بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه به لغات و مکالمه ترکی مسلط شوند.

3. آموزشگاه زبان ایران کمبریج؛ یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بر اساس استانداردهای آموزش ترکی استانبولی به عنوان یکی از برترین آموزشگاه‌ها شناخته شده است. اساتید این مجموعه، همگی کارشناس ارشد زبان ترکی دارند و بیش از 8 سابقه سابقه تدریس این زبان را دارند. در صورتی که به یادگیری تخصصی زبان ترکی استانبولی علاقه دارید و می‌خواهید به بهترین شکل برای آزمون تومر آماده شوید، آموزشگاه زبان ایران کمبریج می‌تواند به شما کمک کند.

بسیاری از افرادی که در پی رسیدن به یک لهجه ترکی شفاف و زیبا هستند و می‌خواهند برای زندگی به ترکیه مهارت کنند، از دوره‌های آموزشگاه ایران کمبریج استفاده می‌کنند. در صورت شرکت در کلاس‌های خصوصی این آموزشگاه می‌توانید در عرض سه ماه، کلیه آموزش‌های لازم را فرابگیرید. این آموزشگاه در حال حاضر با سه شعبه در تهران مشغول فعالیت است؛ ولی دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار نمی‌کند.

4. موسسه زبان دهخدا؛ از بهترین موسسات برای آموزش ترکی استانبولی

موسسه زبان دهخدا یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبول است که کلاس‌های حضوری و آنلاین در سطوح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌کند. در واقع برای یادگیری آلفبای ترکی تا بالاترین سطوح مثل نوشتن، خواندن و مکالمه به زبان ترکی استانبولی می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید. این آموزشگاه به شما کمک می‌کند که برای شرکت در آزمون تومر، یوس آلس و غیره آماده شوید و برای کار و تحصیل، مهاجرتی آسان و بی‌دردسر به ترکیه داشته باشید.

موسسه زبان دهخدا در کنار دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی، دوره‌های تربیت مدرس برای این زبان هم برگزار می‌کند. پژوهش‌هایی که در بین مراکز آموزش حضوری زبان ترکی در سراسر کشورمان برگزار شده است، نشان می‌دهد که موسسه زبان دهخدا، سرفصل‌های آموزشی کاملی دارد و برای کودکان نیز کلاس آموزشی برگزار می‌کند.

5. مرکز فرهنگی یونس امره؛ مرکزی تخصصی برای کلاس‌های حضوری زبان ترکی

مرکز فرهنگی یونس امره، بنیادی فرهنگی و دولتی است که توسط دولت ترکیه در سایر کشورها تأسیس می‌شود و هدف آن تبادلات فرهنگی ترکیه با دیگر کشورهاست. در واقع مرکز فرهنگی یونس امره در پی آن است که مردم کشورهای مختلف را با زبان، تاریخ و فرهنگ ترکیه آشنا کند.

این مرکز فرهنگی در تهران، کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی برگزار می‌کند و با حضور در این مجموعه می‌توانید از اساتید ترک‌زبان، زبان بیاموزید و با افراد ترک‌زبانی که در این مجموعه حضور دارند، ارتباط برقرار کنید. متخصصان زبان بر این باور هستند که حضور در بین ترک‌زبانان و معاشرت با آنان، بهترین راه تسلط بر زبان ترکی است. خوشبختانه در مرکز فرهنگی یونس امره تهران، این امکان برای علاقه‌مندان فراهم شده است که بین ترک‌زبانان بروند و از آن‌ها زبان یاد بگیرند.

مرکز فرهنگی یونس امره تنها یک شعبه در ایران دارد که آن هم در تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید سعیدی قرار گرفته است. همچنین تعداد زبان‌آموزانی که جذب می‌کند و محدود و کمتر از 100 نفر است. مدت آموزش هر ترم این مرکز، 3 ماهه است و هر هفته دو جلسه 3 ساعته برگزار می‌کند. در صورتی که بتوانید دوره آموزش زبان ترکی استانبولی یونس امره را پشت سر بگذارید، مدرک معتبر بین‌المللی دریافت خواهید کرد.

مکتب‌خونه؛ آموزشگاهی آنلاین و تخصصی برای آموزش ترکی استانبولی

در این مقاله با 5 مورد از بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی در ایران آشنا شدیم و هر کدام از این فروشگاه‌ها را به صورت مختصر و مفید معرفی کردیم. امیدواریم که نکاتی که در این مقاله بیان کردیم به شما کمک کند که یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری و آموزش جامع زبان ترکی استانبولی انتخاب کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری مکالمه ترکی، آموزش آنلاین است. در صورتی که در آموزشگاه‌های آنلاین زبان ترکی ثبت نام و در این دوره‌ها شرکت کنید، هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای آموزش نخواهید داشت و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید آموزش ببینید. این روش برای کسانی که پس از مهاجرت به استانبول یا سایر شهرهای ترکیه می‌خواهند زبان یاد بگیرند نیز عالی و کارآمد است.

وب‌سایت آموزشی مکتب‌خونه، یکی از پلتفرم‌های تخصصی و حرفه‌ای آموزش ترکی استانبولی در ایران است. با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید زبان ترکی استانبولی را با تلفظ عالی یاد بگیرید و پس از گذراندن دوره آموزش مکالمه، به خوبی به ترکی مکالمه کنید.

مجموعه مکتب‌خونه کلکسیونی از کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی صوتی و تصویری راه اندازی کرده است تا افراد در سطوح مقدماتی تا پیشرفته بتوانند به راحتی و با صرف هزینه‌ای مناسب و منطقی، زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلاس‌ها یا ثبت نام در آن‌ها کافی است به صفحه آموزش زبان ترکی استانبولی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف