انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

بزرگترین بوت‌کمپ آموزش برنامه‌نویسی کشور در مازندران آغاز شد

بزرگترین بوت‌کمپ آموزش برنامه‌نویسی کشور در مازندران آغاز شد

«جونیورا» بزرگترین بوت‌کمپ آموزش برنامه نویسی کشور را با شرکت ۳۶۰۰ دانش‌آموز از ۸۳ مدرسه، این‌بار در استان مازندران برگزار می‌کند.

جونیورا اولین توسعه دهنده پلتفرم تعاملی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایران است که این بوت‌کمپ(دوره آموزشی فشرده) را با عنوان اختصاصی «کُدکمپ» هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در سه شهر استان مازندران برگزار می‌کند.

کُدکمپ شامل ۶ بخش آموزشی از جمله: مسابقه آموزشی آنلاین، مطالعه و حل تمرین آنلاین، کلاس آنلاین، کلاس حضوری، تحویل پروژه نهایی و ارائه پروژه در مسابقه نهایی است که به مدت دو ماه از ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

در این دوره ۳۶۲۸ دانش‌آموز از ۸۳ مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۵۰۸ نفر پسر و ۲۱۲۰ نفر دختر هستند و در مجموع ۳۷ درصد از آنها دانش‌آموزان پایه هفتم،  ۳۲ درصد پایه هشتم  و ۳۱ درصد از  آنها پایه نهم هستند.

کلاس‌های حضوری با حمایت و میزبانی دانشگاه پیام‌نور مازندران در محیطی مجهز به سیستم کامپیوتری و آموزشی به‌روز و با حضور یک مربی، یک کمک مربی و کارشناس فنی اداره می‌شود، علاوه بر این کلاس‌های آنلاین و وبینارهای هم در بستر وب برگزار می‌شود.

استقبال گسترده از کُدکمپ آموزشی جونیورا در سایر استان‌ها باعث شد تا علی‌رغم برنامه‌های از پیش طراحی شده، برای ثبت‌نام دانش‌آموزان محدودیت‌هایی اعمال شود. در نتیجه به جای اطلاع‌رسانی عمومی به صورت گزینشی مدارس انتخاب شدند. البته لازم به ذکر است که مدارس انتخابی همگی شامل مدارس دولتی سمپاد، شاهد و نمونه دولتی هستند.

مربیان آموزشی این دوره زیر نظر مستقیم اساتید مجرب جونیورا آموزش دیده و به‌روز شده‌اند و از بین ۶۵۰ نفر درخواست‌دهنده برای مربیگری در دوره کُدکمپ انتخاب شده‌اند.

جونیورا یکی از زیرمجموعه‌های شرکت «کوئرا» است، جونیورا محصولاتی را ارائه می‌دهد که هر دانش‌آموزی در هر نقطه از کشور، برای ساختن زندگی و آینده بهتر، فرصت یادگیری علوم کامپیوتر و تفکر رایانشی و نه صرفاً کدنویسی را داشته باشد. در حال حاضر همه کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال می‌توانند با بازی و سرگرمی وارد دنیای بی‌انتهای مسیرهای آموزش برنامه نویسی جونیورا شوند.

جونیورا اولین توسعه دهنده پلتفرم تعاملی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در ایران است که دوره‌های آموزشی رایگان را به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از دوره رایگان بلوک آپ استارتر جونیورا استعداد و علاقه‌مندی فرزند خود به برنامه نویسی را سنجیده و سپس او را وارد دنیای بی پایان برنامه نویسی کنید.

لازم به ذکر است که در پایان دوره آموزشی، یک مسابقه گروهی برگزار می‌شود و هر گروه یک پروژه به زبان پایتون ارائه می‌دهد که گروه‌های برتر به مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دعوت می‌شوند. همچنین به افرادی که دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی معتبر آموزشی جونیورا با تایید جامعه برنامه‌نویسان ایران (Quera.ir) ارائه خواهد شد.

تیم کُدکمپ جونیورا امیدوار است به زودی این برنامه را در سایر استان‌های کشور نیز برگزار کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف