انگلیش کید : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،آموزش موزیکال، مکالمه ، حروف الفبا ، آهنگ ، کارتون ،واژگان انگلیسی ، دوره های آموزشی انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان برای کودکان، باید‌ها و نباید‌های آن

آموزش زبان انگلیسی در هر سنی و هر شرایطی امکان‌پذیر است. محدودیتی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد. یادگیری زبان انگلیسی و استفاده از معلم زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری برای همه زبان‌آموزان از کودکان سه ساله تا افراد بزرگسال امکان‌پذیر است اما تنها تفاوت در زمینه یادگیری زبان، محدودیت سن افراد در میزان یادگیری و همچنین انتخاب روش و نوع آموزش است.

آموزش زبان برای کودکان با آموزش زبان برای بزرگسالان کاملاً متفاوت است. زبان‌آموزان در سنین بالاتر می‌توانند از روش‌های مختلفی شروع به یادگیری زبان کنند. پادکست‌های زبان انگلیسی را گوش دهند یا از طریق مشاهده فیلم و انیمیشن، زبان خود را تقویت کنند. در کلاس‌های گروهی شرکت کرده یا به وسیله معلم خصوصی زبان انگلیسی به مهارت قابل توجهی در زبان برسند.

اما شروع یادگیری زبان انگلیسی از صفر برای کودکان کاملاً متفاوت است. زبان‌آموزان خردسال نمی‌توانند به راحتی تنها از طریق گوش کردن به موسیقی یا دیدن یک کارتون انگلیسی بدون هیچ آموزشی، زبان را یاد بگیرند. حتی برخی از آن‌ها به دلیل بازیگوش بودن و عدم تمرکز روی یک موضوع، نمی‌توانند آموزش زبان را در کلاس‌های گروهی تجربه کنند.

بنابراین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، باید مسیر متفاوتی را در پیش گرفت. در این محتوا راجع به راهکارهایی که باید در آموزش زبان برای کودکان استفاده کرد، صحبت شده است. پس این باید و نبایدها و نکات مهم یادگیری زبان به کودکان را از دست ندهید.

 

شخص تاثیر‌گذار در یادگیری زبان کودک خردسال خود را پیدا کنید

هر کودک خردسالی برای آموزش صحیح و اصولی هر مهارتی نیاز به یک معلم حرفه‌ای و کاربلد دارد. معلمی که در مرحله اول بتواند با شاگرد خردسال خود به خوبی ارتباط بگیرد. در واقع آموزش با کیفیت و یادگیری معنادار کودک از جایی شروع می‌شود که معلمش توانسته نظر او را به خود جلب کرده و به او حس صمیمت و آرامش در کلاس را منتقل کند.

از نبایدهایی که باید شما والدین عزیز به آن توجه کنید، این است که کودک خردسال خود را برای آموزش زبان در محیط عذاب‌آور قرار نداده و به او یادگیری زبان را تحمیل نکنید. بنابراین اولین قدم در یادگیری زبان برای کودکان، انتخاب معلم زبان انگلیسی مسلط به تدریس و آگاه به نحوه برقراری ارتباط با کودکان خردسال است.

مورد زیر، مهم‌ترین دلیل برای گرفتن معلم زبان انگلیسی برای کودکان است

نمایش فیلم آموزش زبان برای کودکان یا تماشای کارتون‌های زبان انگلیسی برای کودک خردسال مفید و سرگرم کننده است. اما آموزشی هدفمند نیست. تماشای فیلم، کارتون و گوش کردن به آهنگ‌های انگلیسی برای عادت دادن گوش کودک به آوای زبان کاملاً مفید است اما توجه او را به راحتی جلب نمی‌کند. برای آموزش هدفمند زبان و یادگیری معنادار کودک، باید ابتدا با کمک معلم خصوصی انگلیسی توجه کودک را به زبانی غیر از زبان مادریش جلب کرد و سپس با کمک روش‌های تقویتی مثل دیدن انیمیشن و کارتون یا گوش کردن به آهنگ‌ها و داستان‌های کودکانه به زبان انگلیسی، رفته رفته مهارت زبان را در کودک افزایش داد.

بهترین نوع آموزش را برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان خود انتخاب کنید

آموزش تعاملی بهترین نوع آموزش برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان است. مشاهده فیلم آموزش زبان برای کودکان در زمانی که خود معلم تنها عضو فعال آموزش است، برای یادگیری مهارت‌های مثل آموزش لغات و کلمات انگلیسی، نحوه صحیح تلفظ کلمات، آموزش رنگ‌ها و آموزش روابط فامیلی به کودک مناسب نیست. برای یادگیری تلفظ صحیح لغات انگلیسی به کودک، معلم باید با آموزش کلمات و بیان تلفظ روان و سلیس آن به کودکان، تدریس  را شروع کند و سپس با پرسش و پاسخ از کودک برای تکرار تلفظ لغات، تلفظ درست کلمات انگلیسی را به کودک بیاموزد. یا برای تدریس رنگ‌ها، معلم می‌تواند با استفاده از کارت‌های رنگی، رنگ‌ها را به کودک آموزش دهد و بعد از آموزش و تکرار درست رنگ‌ها، از کودکان بخواهد که آن‌ها نیز در تشخیص صحیح رنگ‌ها مشارکت داشته باشند.

 

 

برای تلفظ صحیح کلمات از ابتدای یادگیری زبان از معلم زبان مکالمه انگلیسی استفاده کنید

کودک اگر از همان ابتدا، با تلفظ صحیح و درست کلمات و جملات انگلیسی، یادگیری زبان را شروع کند، در آینده می‌تواند با گویش و تلفظی همانند تلفظ شهروندان انگلیسی زبان صحبت کند. به همین دلیل استفاده از کلاس native معلم زبان انگلیسی یا کمک از معلم زبان مکالمه انگلیسی پیشنهاد می‌شود. می‌توانید برای دریافت اطلاعات راجع به معلم زبان مکالمه و همچنین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل برای کودکان، که به خوبی تلفظ صحیح کلمات و جملات انگلیسی را به آن‌ها یاد ‌دهند، روی لینک رو به رو کلیک کنید.

https://www.ostadbank.com/tutor-list/english/english-conversation

از مجله و کتاب‌ داستان‌های کودکانه غافل نشوید

هیچ قصه و داستانی تا زمانی که برای کودکان تصویرسازی نشود، جذاب و زیبا نیست. اگر داستانی را حتی به زبان فارسی بدون تصویرسازی عناصر و شخصیت‌های قصه، برای کودک تعریف کنید، بعد از مدتی برای او خسته کننده خواهد شد. چون کودک از طریق تصاویر و مشاهده آن‌ها متوجه درک روابط بین شخصیت‌ها و پیام داستان خواهد شد. برای یادگیری زبان انگلیسی نیز می‌توان با کمک و مشورت معلم زبان کودک خود، کتاب‌ داستان‌ها و مجله‌های مصور کودکانه را برای فرزند خردسال‌تان خریداری کنید. از طریق بیان داستان و درگیر کردن کودک با تصاویر کتاب، او را درگیر یادگیری تک تک کلمات و درک روابط بین شخصیت‌های داستان نمایید. بنابراین می‌توانید روی استفاده از کتاب‌های تصویری نیز به عنوان منابع تقویتی زبان انگلیسی برای کودکان حساب کنید.

 

انتخاب معلم زبان مناسب و مطمئن برای کودک خود با چند کلیک ساده

آموزش زبان انگلیسی فرقی نمی‌کند که برای چه سنی از کودکان باشد. شروع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله یا آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 10 ساله باید با حضور و نظارت معلم زبان همراه باشد. این روش تدریس و نوع آموزش معلم و منابع کمک آموزشی بوده که متفاوت است، در غیر این‌ صورت برای یادگیری اصولی در ابتدا نیاز به یک معلم حرفه‌ای و کاربلد همیشه احساس می‌شود. علاوه بر مهم بودن همراهی یک معلم برای آموزش زبان در کنار کودک، این نکته که معلم زبان را از کجا بگیرید و به چه مرجعی برای درخواست معلم زبان مراجعه کنید نیز حائز اهمیت است.

قطعاً مراجعه به سایت و موسسه‌ای که کنترل دقیق و دائمی روی اساتید زبان خود دارد و قیمت‌ تدریس خصوصی زبان در آن موسسه شفاف و مناسب با صلاحیت مدرس زبان بوده بهتر از گرفتن معلم خصوصی از طریق معرفی توسط دوستان و یا مراجعه به سایت‌های آگهی است.

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید فرزندتان مناسب‌ترین معلم زبان انگلیسی را داشته باشد و امنیت کلاس و روان فرزندتان نیز حفظ شود، می‌توانید از سایت تدریس خصوصی استادبانک کمک بگیرید. در استادبانک همه اساتید زبان قبل از همکاری با این موسسه، تعیین صلاحیت می‌شوند. تنها مدرسینی می‌توانند در استادبانک تدریس کنند که صلاحیت اخلاقی و تدریس آن‌ها تایید شده باشد. همچنین استادبانک به دلیل مناسب بودن قیمت‌ها و کنترل آن‌ها می‌تواند مرجع مناسبی برای انتخاب معلم زبان کودک شما با بودجه مدنظر‌تان باشد. بنابراین بهتر است برای انتخاب معلم زبان انگلیسی سری به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com بزنید یا جهت راهنمایی و مشاوره از خدمات معلم خصوصی این مجموعه با شماره‌گیری اعداد 02191005343 به صورت رایگان از کارشناسان و مشاورین این سامانه مشورت بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

%تخفیف ویژه آموزش زبان انگلیسی کودکان%
مشاهده جشنواره تخفیف